sâmbătă, 11 aprilie 2009

Blog

Pana nu demult nici nu as fi luat in considerare ideea de a avea un blog si chiar daca as fi vrut ar fi fost ceva ce as fi tinut ascuns.Asta pentru ca,pana nu demult,credeam ca nu are rost sa te exprimi in public si ca asta ar fi o greseala.Credeam ca ar fi o greseala sa imi dezvalui ideile si conceptiile,credeam ca este ceva foarte personal.Dar acum imi dau seama ca de fapt nu ma mai intereseaza cine citeste ceea ce scriu pe blog si cine ce parere are.Senzatia de "libertate" ca sa spun asa e minunata.Parca abia acum explorez o noua latura a dreptului la exprimare si la ideea de exprimare.De fiecare cand am timp o sa scriu ceea ce imi trece prin minte si nu o sa imi para rau ca am facut asta.Pentru asta trebuie sa ii multumesc prietenului meu drag,stie el cine e:)) pentru ca m-a ajutat sa mai depasesc cateva limite pe care mi le impusesem prosteste.Sper sa ma vitizeze in curand si sa imi spuna ce mai zice si crede despre ce am scris si sa ii demonstrez ca am inteles macar o parte din ce a zis.Sper ca se va simti bine cand va afla ca nu si-a racit gura degeaba timp de aproape 2 ore.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu