sâmbătă, 11 aprilie 2009

Inceput

Desi nu am talent la scris o sa incerc sa ma exprim asa cum pot de fiecare data cand am timp pentru ca un prieten m-a invatat cat de necesar este sa te exprimi si sa vorbesti de fiecare data cand ai ocazia.A vorbit mult,a spus vorbe mari si si-a etalat talentul la demagogie,dar cred ca am inteles esentialul.Am stat si m-am gandit si am descoperit ca are dreptate in privinta asta. Numai daca iti exprimi liber ideile si conceptia despre viata poti sa depasesti unele limitari si sa scapi de unele frustrari inevitabile in viata oricui pentru ca orice ar spune oricine si oricat de idealist,increzut sau ipocrit ar fi aceste frustrari exista in viata oricui.Oricat de fericit esti sau vrei sa pari nu poti sa iti negi aceasta parte,poti doar sa o suprimi si cu timpul,prin multa munca si prin trairea multor experiente care sa iti defineasca existenta poti sa o accepti ca o parte a ta si prin urmare,daca te accepti cu totul,cred ca poti gasi cea mai mare fericire.E minunat fenomenul in care omul suprapune experientele celor din jur asupra existentei sale si ramane cu ceea ce corespunde personalitatii sale...fie acel lucru bun sau rau si cand spun bun sau rau ma refer la sensul clasic si teoretic pentru ca in realitate bun sau rau nu se delimiteaza si de multe ori oamenii au conceptii diferite despre ele.Exista acelasi bun/rau pentru cei care par/vor sa para ca sunt fiinte morale si se supun unui cod stupid al moralitatii.Dar iarasi,de fapt moralitatea e ceva interpretabil si tine de fiecare.Pentru ca fiecare om ia moralitatea si o interpreteaza asa cum vrea si asa cum considera ceea ce duce la formarea unor principii...dar nu principiile de ordin general ci princiipile de ordin personal,care iarasi definesc existenta unei persoane.
Momentan ma opresc din scris.Ceea ce am scris mai sus vrea sa fie o justificare a tuturor articolelor pe care le voi scrie pe acest blog.Poate ca am scris si voi scrie prostii,poate ca sunt incoerenta,dar pana la urma e vorba de exprimarea ideilor mele si,prin urmare,am aceasta libertate.Daca vreti sa cititi ceea ce scriu sunteti bineveniti,iar daca nu,distractie placuta in continuare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu