marți, 29 decembrie 2009

Funny

Un elev se duce la cantina si singurul loc liber este langa un profesor. Neavand ce face, se aseaza acolo. Profesorul spune:
-Porcul porumbelului nu-i este prieten.
Studentul zice:
-Bine atunci eu am zburat.
Fiind nervos, profesorul la examen ii pune cele mai grele intrebari, dar studentul raspunde la toate. In cele din urma, profesorul il intreaba:
-Vezi pe drum un sac de minte si unul de bani. Pe care il iei?
-Pe cel cu bani.
-Eu l-as lua pe cel cu minte.
-Fiecare cu ce-i trebuie.
Profesorul, enervandu-se, ii scrie pe lucrare "bou".
Studentul se duce si il intreaba:
-Domnule profesor, v-ati semnat, dar nu ati trecut nota ..

4 comentarii:

  1. Ha, m-a distrat si mi-am adus aminte de ceva si anume ca la rubrica stiri au aratat un pacient disperat caruia doctorul ii scrisese pe trimitere P_ _ A.
    exact asa
    ma gandesc s-o fi semnat? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Excelent!

    Mai era si cel cu o profesoara, la facultate, care ii anunta pe elevii sai ca ziua urmatoare este termenul limita pentru proiecte si ca nu accepta ca scuza decat un deces in familie (+ ceritifcatul)sau internarea in spital (+ adeverinta).
    La care un tip, sa se dea in stamba: "Dar ce ziceti de epuizare sexuala?"
    Profesoara: "Atunci va trebui sa inveti sa scrii si cu cealalta mana."

    Ah si, desigur, bun venit in blogroll, Adriana :)
    Ma simt "warm and fuzzy" sa vad ca eu eram in al tau deja. :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Concluzie: Ar trebui sa pun mai des bancuri pe blog=))

    RăspundețiȘtergere