miercuri, 23 decembrie 2009

Bon Jovi - Born to be my baby

Desi multi m-au contrazis,eu raman la parerea mea...Pe vremea cand internetul,televiziunea si telefoanele mobile nu pusesera stapanire pe o mare parte a populatiei,oamenii se distrau mai bine.Atmosfera era alta,relatiile erau mai stranse deoarece oamenii isi vorbeau fata-n fata,nu ca acum prin telefon sau messenger si parca si stilul de viata era mai lejer(din punctul de vedere al tinerilor).Dar asta e parerea mea.
Melodia asta imi place foarte mult (e melodia care ma obsedeaza astazi),iar videoclipul imi place si mai mult deoarece vad niste oamenii foarte veseli,bine dispusi,care sunt foarte pasionati de ceea ce fac.Enjoy!


New jersey(1988)

SURSA: http://www.trilulilu.ro/zummagio/241bdeb30f08a7

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu