joi, 19 noiembrie 2009

Matrix reloaded din cauza grevei de la metrou

Eram acum cateva zile disperata....era prima zi de greva generala de la metrou.Ma gandeam ca o sa plec la 05:00 de-acasa si ca o sa-mi putrezeasca oasele intr-un 381 ingramadita numai de mosi si babe...si alte persoane care nu au aflat de existenta sapunului.Dupa o seara intreaga de miorlaieli si milogeala l-am convins pe tata sa ma duca mai aproape de scoala in drum spre munca.Eu sperasem sa ma lase macar la unirii si sa merg de-acolo pe jos pana la piata romana...dar surpriza...mi-a promis ca ma lasa la romana!Yupeeeeeee!Ma trezesc eu fericita in ziua respectiva ca sa plec la scoala (fericita ca nu mor in 381,dar nefericita ca m-am trezit cu o jumatate de ora mai devreme decat de obicei adica 5:30).La 6:15 plecam de-acasa. Misunau masini pe-acolo,dar inca nu era aglomeratie.Traficul era suportabil.Ajung pe la 6:50 la piata romana...cobor fericita din masina siiiiiiiiii....ma impiedic de bordura si cad=)).Dar a fost epic,credeti-ma pe cuvant.Nu numai ca am cauzt,dar caderea in sine a fost spectaculoasa:)). Fiind ud pe jos,am cazut si apoi...datorita inertiei...toata kumea m-a vazut facand un slide pe asfalt de vreun metru.Dupa cum spuneam....Matrix reloaded.Mosii se uitau dezprobator la mine (gen "uite-o si pe-asta cu capul in nori...tineretul din ziua de azzi!!"),pe ceilalti adolescenti in busea rasul in ultimul hal,iar o blonda,mai pitzipoanca ea asa,cu o gecuta minuscula roz, vine si ma intreaba cu o voce speriata"pot sa te ajut cu ceva?"....la care eu,inca intinsa pe jos,murdara pe fata ma uit la ea si ii spun "nu,mersi,fac rost de un pachet de servetele si ma descurc" pe un ton senin ca si cum i-as fi spus ca nu cobor la prima statie:)).A fost o imagine foarte dizgratioasa din existenta mea:))...dar si foarte amuzanta.Din pacate eram singura pentru ca,daca eram cu vreun coleg,deja aveam tot momentul filmat...Oricum au aflat cand am venit la scoala cu ramasitele luptei mele cu Bucurestiul mohorat:)).Desigur ca in cele doua zile de greva,nu numai eu,ci si jumatate din populatia Bucurestiului le-am umplut frigiderele celor de la METROREX...probabil ca o sa le ajunga nutrimentele pentru ceva timp de-acum incolo:))

Un comentariu:

  1. Epic fail... pentru cei de la metrorex, ar trebuis a ii dai in judecata, si asa e la moda sa dai pe oricine pt orice, :)), anunta-ma daca ai reusit, am si eu ceva de impartit cu ei :D

    RăspundețiȘtergere